انرژی تجدید پذیر چگونه کار می کند

انرژی تجدید پذیر چگونه کار می کند

شما احتمالاً با رایج ترین فن آوری های انرژی تجدید پذیر ، حتی اگر مطمئن نیستید که چگونه این موارد اعمال می شود ، آشنا خواهید شد. منابع انرژی تجدید پذیر جریان اصلی شامل انرژی خورشیدی ، نیروگاه برق و انرژی باد است. اما چه نوع دیگری از فناوریهای انرژی تجدید پذیر در واقع وجود دارد و جامعه از آنها چگونه سود می برد؟


PIF در حال توسعه روند پیشرفت و بررسی چگونگی عملکرد انرژی تجدید پذیر است.

بیشتر بخونید: پمپ وکیوم آبی چیست؟

تعریف انرژی تجدید پذیر

Science Daily انرژی تجدیدپذیر را به عنوان یک منبع انرژی تعریف می کند که به سرعت توسط یک منبع طبیعی مانند خورشید ، باد یا نیروی جزر و مد جایگزین می شود. این تعریف انرژی تجدید پذیر ، ماهیت پیچیده انرژی تجدید پذیر را ساده تر می کند و یک موضوع غیرقابل فهم را در درک دیگری آسان می کند.


اطلاعات انرژی تجدید پذیر را نیش می زنند

منشأ تولید انرژی تجدیدپذیر را می توان به استفاده از توربین های بخار ، که در سال 1905 برای تولید انرژی در یک مزرعه استفاده می شد ، ردیابی کرد. از آن زمان این صنعت منفجر شده است و بیش از نیمی از کل تولید برق در سطح جهان را به خود اختصاص داده است.


تا به امروز ، بخش تجدید پذیر شامل روش های تولید زیر است:


قدرت باد

نیروگاه برق

انرژی خورشیدی

انرژی زمین گرمایی

بیولوژیکی

ذخیره انرژی

انرژی سوخت زیستی

انرژی دریایی

فن آوری های پیشرفته انرژی تجدیدپذیر که جهان را شکل می دهد

تولید انرژی تجدیدپذیر در سالهای اخیر رشد حیرت انگیزی را تجربه کرده است و فراتر از فن آوری های اصلی که با آنها آشنا هستیم گسترش یافته است. توسعه زمین گرمایی ، نوعی منبع تجدید پذیر با استفاده از گرمای نشسته در زیر سطح زمین ، یکی از بسیاری از فناوری های انرژی تجدید پذیر مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است که در ده سال گذشته رشد کرده است.


از نظر تاریخی ، توسعه زمین گرمایی به مکانهایی در حدود مرز صفحات تکتونیکی محدود می شد. توسعه تجهیزات و منابع این فناوری انرژی تجدیدپذیر را گسترش داده است تا شامل برنامه هایی از قبیل گرمایش منزل و برق شود. این فرصتی برای استفاده از این منبع در برنامه های اصلی بیشتر در سطح جهان ایجاد می کند.


انرژی دریایی یکی دیگر از فن آوری های انرژی تجدید پذیر در حال توسعه است که از نیروی جزر و مد و انرژی جنبشی برای تولید برق استفاده می کند که می تواند خانه ها ، حمل و نقل و صنعت را تولید کند. پیش از بازی ، بریتانیا به عنوان اولین پیشگام فن آوری دریایی ، به دنبال اولین فن آوری انرژی تجدید پذیر محور اقیانوس مستقر در ارکنی ، اسکاتلند توصیف شده است. این نصب نمونه ای مهم برای دستیابی به انرژی از اقیانوس بود.


اگرچه هنوز به عنوان یک فناوری نوظهور صورتحساب است ، اما سرمایه گذاری هنگفتی بخش انرژی دریایی را به یک قدرتمند تبدیل کرده است. مقدار بالایی از پتانسیل با انرژی دریایی وجود دارد و این در نهایت می تواند مقدار قابل توجهی از انرژی تجدید پذیر در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد.


همچنین بسیاری از فن آوری های نوظهور وجود دارند که هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارند. با توجه به رشد تاریخی منابع انرژی تجدید پذیر مشابه ، مانند دریایی و زمین گرمایی ، چه کسی می داند این روندهای جدید می تواند ما را در آینده به کجا برساند؟ میخواهی بیشتر بدانی؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی عملکرد انرژی تجدید پذیر ، به 10 حقایق انرژی تجدید پذیر برتر ما نگاهی بیندازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد