همه چیز شما برای تأمین انرژی در تجارت تبلیغات دیجیتال

همه چیز شما برای تأمین انرژی در تجارت تبلیغات دیجیتال خود نیاز دارید

هر ناشر یک مدل تجاری منحصر به فرد ، مزیت رقابتی و گزاره ارزش برای کاربران خود دارد. به همین دلیل ، ما مدیر آگهی Google را ساختیم تا از نظر ویژگی و انعطاف پذیر باشد. از پخش مستقیم در تلویزیونهای متصل گرفته تا تبلیغات دارای پاداش در برنامه های شما ، پلت فرم Ad Manager تمام عملکردها و ابزارهای مورد نیاز شما را برای تأمین انرژی در تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال شما ارائه می دهد.


با مدیر آگهی ، شما می توانید تمام تقاضای تبلیغ کننده مستقیم و غیرمستقیم خود را در یک مکان مدیریت کنید ، طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی جذاب را مستقر کنید ، و پیش بینی ها ، بینش ها و توصیه های بهینه سازی شده توسط دستگاه یادگیری ماشینی را دسترسی و پیاده سازی کنید. حتی می توانید سایر ارائه دهندگان فن آوری تبلیغاتی را در سیستم عامل ادغام کنید - در صورت انتخاب استفاده از آنها.

بیشتر بخوانید: فشار شکن چیست؟

از همه مهمتر ، ما به شما کمک می کنیم تا با سرمایه گذاری در دفاع در برابر کلاهبرداری در تبلیغات ، توسعه ابزارهای نظارت بر تبلیغات ، و حمایت از ابتکارات صنعت که به آدرس های تبلیغاتی بد برای همه در اکوسیستم کمک می کنند ، از ارزش موجودی خود محافظت کنید.


با مدیر مدیر بیشتر کسب کنید

طی هفته های آینده ما مجموعه ای از پست های وبلاگ را منتشر خواهیم کرد که در مورد چندین ویژگی اصلی Ad Manager و چگونگی کمک به آنها به شرکای ناشر ما ، به حداکثر رساندن درآمد در تبلیغ خود می پردازد. در اینجا آنچه را در این سریال پوشش خواهیم داد این است:


ارسال 1: از تبلیغات خود بیشتر درآمد کسب کنید

ارسال 2: از تجارت تبلیغاتی خود محافظت کنید

ارسال 3: هر بار بهترین تجربه تبلیغ را ارائه دهید

پست چهارم: برای تصمیم گیری های شغلی بهتر از بینش استفاده کنید

ما امیدواریم که این سری ایده های جدیدی را برای شما ایجاد کند که چگونه مدیر تبلیغ می تواند به شما در ادامه کار تبلیغاتی خود کمک کند. برای خواندن پست یک اینجا کلیک کنید ، از تبلیغات خود بیشتر کسب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد